| Page 85 | Sonnevelt Opleidingen

Welke opleiding past bij jou?

Doe de studiekeuzetest!

Aantal zoekresultaten: 49

Blog
Ontspanningsoefeningen op het werk. 5 beweegtips
Regelmatig ontspanningsoefeningen op het werk doen, is goed voor je gezondheid. Zo helpt het onder andere je dagelijkse portie (werk)stress verminderen. Bovendien verhogen die kleine relaxmomentjes tijdens de werkdag je productiviteit. Deze keer enkele eenvoudige oefeningen die je helpen om op je...Lees meer
Themapagina
Sonnevelt verkozen tot Beste opleider van Nederland De titel 'Beste Opleider van Nederland' is een publieksprijs die opleiders alleen kunnen ontvangen op basis van de beoordeling van eigen studenten. De initiatiefnemer van de verkiezing is Springest. Springest heeft inmiddels meer dan 73.000 ...Lees meer
Blog
Immuunsysteem versterken? Zo pak je dat aan!
Wil je je immuunsysteem versterken? Om virussen, bacteriën, snotneuzen, hoestbuien, koorts en griep buiten de deur te houden? In dit artikel lees je hoe je je lichaam in topconditie brengt. Kortom: hoe geef je je weerstand een boost? Tips voor optimaal immuunsysteem! Je afweersysteem is eigenlijk...Lees meer
Themapagina
Immuunsysteem versterken
Wat kun je doen om je immuunsysteem te verbeteren? Het immuunsysteem beschermt het lichaam tegen schadelijke indringers zoals virussen en bacteriën. Ziekteverwekkers worden zoveel mogelijk buiten gehouden en mochten ze toch het lichaam binnendringen, dan werkt het immuunsysteem ze er zo snel...Lees meer
Blog
Motivatie op de werkvloer
Sommige mensen staan zonder problemen iedere dag op om naar hun werk te gaan. Ze lijken alles fluitend te doen, houden in hun vrije tijd energie over voor sport of andere hobby’s en lijken nooit te klagen. Anderen slepen zichzelf met moeite naar hun werk en daarnaast zijn ze te moe voor andere...Lees meer
Docent
Carola Derksen | Sonnevelt
Je eigen natuur tot bloei laten komen Na mijn opleiding aan de Hotelschool, een studie tot docent consumptieve technieken heb ik een jarenlange leidinggevende carrière gevolgd in het commerciële bedrijfsleven. Na verloop van tijd ontstond bij mij de wens om mijn interesse in voeding en het...Lees meer
Blog
Ademhalingsoefeningen
Stress is van directe invloed op onze ademhaling. Wanneer je zenuwachtig of gestrest bent, adem je direct sneller en oppervlakkiger. Als je echter ontspannen bent, ‘vloeit’ de ademhaling als het ware door het lichaam. De buik en flanken zetten dan langzaam uit en de adem stroomt vrijelijk de longen...Lees meer
Blog
Wat is lichaamsbewustzijn en hoe kun je dat vergroten
Lichaamsbewustzijn is voelen wat je lijf vertelt en luisteren naar de feedback die je lichaam je geeft. Heb jij een goed ontwikkeld lichaamsbewustzijn? Sta je in contact met je lijf? Luister jij daadwerkelijk naar de seintjes die je lichaam je op een dag geeft? Dat uitgebluste gevoel na een dag...Lees meer
Blog
Slaapproblemen oplossen zonder medicatie
Slaap is belangrijk voor je welzijn net als gezond eten en genoeg bewegen. Toch slaapt niet iedereen even goed. Meer dan 60% van de Nederlanders (onderzoek Hersenstichting en Trimbos Instituut, maart 2019) is zelfs ontevreden over hun eigen slaapkwaliteit. Ze kunnen moeilijk inslapen, doorslapen en...Lees meer
Blog
Wat doet een slaapcoach?
Lig jij ook elke nacht te wachten op Klaas Vaak? Kost doorslapen je moeite? Of wordt je voor de ochtend gloort wakker? Je bent niet de enige. Flink wat Nederlanders slapen slecht en hebben zelfs slaapproblemen. Ze voelen zich ‘s ochtends niet uitgerust en functioneren slecht. Het goede nieuws is:...Lees meer

Pagina's